Δευτέρα 21 Μαΐου 2012

Γαμος μεσα στη Φυλακη...

ολα ηταν ετοιμα για το γαμο ...
πρωτη φορα γινετε τετοια τελετη εδω πανω μεσα στο καταστημα κρατησης ...
ενα μικρο γραφειο ηταν που θα γινει η τελετη. πισω απο το γραφειο στον τοιχο ο χαρτης της ελλαδος.. και ενα ρολοι διπλα..
  απεναντι  μια φωτογραφια μεγαλη του  στρατου διονυσιου.
με ιδιοχειρη αφιερωση.. παρακαλω...
πιο πανω ψηλα η εικονα του Ιησου Χριστου.
το γραφειο το ειχα στρωμενο με ενα πορφυρο σεντονι το πιο καθαρο αφοροστο που ειχα..
πανω  οι βερες και διπλα μια εικονα του χριστου.. την καλυτερη  που ειχα..
 διπλα κατι χαρτια σε α4 του αντιδημαρχου που θα διαβασει για τους νεονυμφους..
και λιγα τριανταφυλλα για το γαμπρο..
τα λουλουδια μου τα εφερε στην εξω πυλη μια χηρα οικοδομου που εχω καλη καρτα μαζι της παντα μεσα απο εδω..
ο γαμπρος ντυμενος με ενα μαυρο μπλουζακι και τον φωναξα οταν τον ειδα να βαλει πουκαμισο γιατι θα περασουν εμενα για γαμπρο..
του εγραψα και δυο κειμενα να τα μαθει α'εξω να τα πει στους δημοσιογραφους ..
στη γωνια ορθια η μανα του γαμπρου στα μαυρα ντυμενη   και τα χερια σταυρωμενα κρατωντας ενα χαρτομαντηλο ολο λυπη και κλαμα ειχε...
ομορφη καλη ηταν η μανα το γαμπρου σαν γιαγια ηταν..
γυρω στα 88  πρεπει να ηταν  με ενα μαυρο μαντηλι στο κεφαλι της..
μου θυμισε τη μανα μου..
οταν με ειδε για πρωτη φορα της εκανα νευμα ο γιος της και ηρθε κοντα μου εξω στην πορτα εσκυψα και την προσκυνησα και της φιλησα το χερι. λεγοντας χριστος ανεστη.!
  οχι οχι μου  εγω να σε φιλησω   για το καλο που μας εκανες γιε μου και με αγκαλιασε φιλωντας με σταυρωτα..
εβαλε τα κλαματα αλλα ονειρα ειχα εγω  η μανα  για τον ηλια μου μου ειπε.
σωπα γιαγια  μην κλαις εχουμε χαρες σημερα και οχι λυπες και δεν κανει..
γαμος πολιτικος ειναι και οταν θα βγει με το καλο θα γινει και ο θρησκευτικος  και θα τον καμαρωσεις τις ειπα..
δεν θα ζησω παιδι μου να το δω αυτο..
θα ζησεις θα το δεις και θα δεις και εγγονι της ειπα εχει ο θεος για ολους...
να εχεις πιστη μονο και προσευχη μεσα σου..
σαν κορη μου θα την εχω  μου ειπε θα την εχω εγω τωρα στο σπιτακι μου να μην ειναι και αυτη μονη της ουτε και εγω μοναχουλα μου..
το ξερω για αυτο επεμενα να γινει ο γαμος να εχεις παρεα και η νυφη να μην  ειναι μονη της να ειστε τωρα μαζι...
μια κατσαρολα να βαζετε..
και εσυ παιδι μου λευτερια καλη να εχεις. μου ειπε πολλα ο ηλιας μου για σενα τον βοηθησες πολυ εδω μεσα.
  χωμα να πιανεις χρυσαφι στα χερια σου να γινεται την ευχη μου να εχεις...
σε ευχαριστω απαντησα απο το στομα σου και στου  θεου το αφτι ειπα χαμογελωντας..
για μαρτυρες στο γαμο ηταν ο δικηγορος του γαμπρου κι εγω που εκανα ας το πουμε  το προξενειο..

μεσα απο τα γραμματα μου που τις εγραφα προς την νυφη εκ μερους του γαμπρου που ειναι φιλος μου και κολλητος μου..

περιμεναμε τη νυφη να ερθει..
ο αντιδημαρχος  στο περιμενε και στην κουβεντα με τον αρχιφυλακα και με αλλους τους δεσμοφυλακες ειχαν κανει πηγαδακι..
σε λιγο φανηκε η νυφη..
φωνες χειροκροτηματα  σφυριγματα απο τους εδω κρατουμενους εκοψαν την αγωνια ολων μας..
γυρισαμε ολοι προς τον διαδρομο να δουμε τη νυφη να ερχετε..


η νυφη ηταν με ενα φουξια φουστουνι και στα μαλλια της ειχε λιγα λουλουδια σαν στεκα..
ηταν γεματουλα αρκετα. καστανα τα μαλλια της και πολυ πλουσια  σε ολα τα ελεη της.. χαμογελουσε καπως στο σιγανα...
διπλα της ο δικηγορος του γαμπρου ερχοντουσαν μαζι με συνοδεια ενος δεσμοφυλακα.
το μυστηριο ας πουμε δεν αργησε να τελειωσει..
διαβασε κατι νομους να πω ορκους να πω ο αντιδημαρχος απο τα χαρτια του κι αυτο ηταν ολο και ολο..
υπογραψε πρωτα ο δικηγορος και μετα εγω σαν μαρτυρες.
φιληθηκανε δυνατα τα παιδια μεσα απο ενα χειροκροτημα...
εδω τη στιγμη αυτη εκανα και χρεη φωτογραφου τραβωντας τα παιδια φωτογραφια μεσα απο το κινητο του δικηγορου ..
αφου τους χαιρετησαμε ο αρχιφυλακας εδωσε το γραφειο για μια ωρα στους νεονυμφους να μεινουν μονοι τους...
ωραιος ο αρχιφυλακας εδω να πω με αυτο που εκανε δωρο στα παιδια...
οταν τελειωσε η τελετη μπηκα κρυφα στο γραφειο  και με το νυκοκοπτη μου χαραξα στον τοιχο  ηλιας-μαρια 20-5-2012  εδω εγινε ο δικος μας γαμος..
εγραψα και με  το παντα  κοκκινο στυλο μου παλι σε αλλη γωνια εντονα και το ιδιο πισω απο την πορτα να υπαρχει και ζωγραφισα και μια καρδια..
η νυφη πηρε ενα κουτι που ειχε γλυκα μεσα κωκ και μας μοιρασε σε ολους χαμογελωντας..
οπου εβλεπε κρατουμενο ετρεχε να μοιρασει γλυκο  μεχρι να τελειωσει το κουτι..
οι ευχες ηταν εκεινη την ωρα κοντοβελονια για ολους μας να ζησετε.. καλους απογονους..και καλοριζικα..
πρωτου μεινουν μονοι τους ειρθε και μου μιλησε η μανα το γαμπρου ξανα..
ολο στα δακρυα και σε λυγμους μου ευχηθηκε ολο ευχες παλι για αυτο που εκανα..
και  με συγκινησε πολυ..
  ηθελε  να με δει και η νυφη να μου μιλησει ηθελε να δει πιος ειμαι να με γνωρισει..
ωπ! να μαι και εγω εδω ειπα χαμογελωντας..
 ειμαι το Ε! που σου τα εγραφα τα ερωτικα του γραμματα του ηλια σου..
το ξερω ολα εσυ εδω τα κανονισες και τα εκανες  σε  καταλαβα αμεσως σε ξεχωρισα δεν εισαι σαν τους αλλους εδω μεσα μου ειπε...
δεν μιλησα καθολου..

  η μαρια η νυφη  μου ειπε ευχαριστω για τα γραμματα που της εγραφα και τα εστελνε  εξω ο ηλιας της..
το ξερω οτι εσυ τα εγραφες μου το ειπε αφου δεν ξερει να γραφει ο ηλιας μου..
ουτε και εγω ξερω γραμματα ..
με τα δικα σου γραμματα γυρισα πισω μαζι του μου ειπε.. μας εκανες μεγαλο καλο..
τον γνωρισα εξω ειπε και τωρα με τα γραμματα του πιο πολυ  τον ερωτευτικα...
οταν θα βγεις θελω να ερθεις σπιτι μας το σπιτι μας θα ειναι ανοιχτο παντα για σενα..
το ξερω πως δεν ξερεις γραμματα διαβασα το γραμμα σου το καταλαβα και ειδα πως τα εγραφες..
οπως εγραφες σκοτωσες ολη την ορθογραφια που υπαρχει της ειπα..
εισαι δυνατη γυναικα της ειπα και το απεδειξες σημερα με την πραξη σου..
ξερω τη θλιβερη ιστορια σας αλλα σημερα εχετε μεγαλη ευτυχια και  πρεπει να ειστε ρεαλιστες στη ζωη σας..
εχει παντα ο θεος για ολους και απο σημερα πρεπει να ονειρευοσαστε τη ζωη σας...

και να εχετε παντα αγαπη.. και τωρα που η ζωη ειναι πολυ δυσκολη πιο πολυ αγαπη..
και ολα θα φιαξουν..
και κατι ακομη μην το ξεχασω..
θελω να εχω την αδεια σου να βγαλω ενα σου γραμμα εξω στο νετ οπως ειναι ανορθογραφο τις ειπα να το δειξω..
ωχ... ρεζιλι θα με κανεις παντου..
μην φοβασε δεν σε ξερει κανενας γιατι οι αλλοι ειναι καλυτεροι.. νομιζεις..
ειρθαν και δυο φιλοι εξω στο διαδρομο να ευχηθουνε στον γαμπρο ειμαστε ενταξει λεγει ο μακης θα εχουμε να πιουμε το βραδυ εκανα κουμαντο που θα μαζευτουμε ομως..
και κοιταξαν εμενα..
οχι λεγω δεν σας θελω στο κελι μου καπνιζεται ολοι μαζι και μου κιτρινιζεται τις φιλες μου τις ζωγραφισμενες που εχω στον τοιχο μου.. 
αλλου σε αλλο κελι να γινει ειπα..
ειπε και η μαρια εψιλον μου καντο σε παρακαλω σημερα μερα δικη μας που εναι για μενα..
  υποχωρησα μετα απο αυτο δεν εχουμε και αλλο χωρο να ειμαστε για παρτη μας  και ειπα ενταξει...
το βραδυ ειπα να μου ερθετε κατα τις 8 να προλαβω να γραψω την αναρτηση  μου    εχω να γραψω το γαμο πρεπει να τη ανεβασω πρωι πρωι.. χαραματα.
ηρθε παλι διπλα μου η νυφη και μου ειπε βγαζοντας ενα μικρο δωρο απο τη τσαντα της..
   ξερω οτι εισαι αριστερος  μου το ειπε  ο ηλιας μου και σου εφερα ενα μικρο βιβλιο για δωρο το μανιφεστο του κκε να διαβαζεις..
και εγω συντροφισσα ειμαι...
το ξερω μου το ειπε ο αντρας σου ειπα..
το ξερω και το βιβλιο και το εχω μαθει καλυτερα απο το πατερ ημων της ειπα το ξερω απεξω και ανακατωτα...
σε ευχαριστω πολυ πολυ  ειναι το δευτερο βιβλιο που θα εχω μεσα στη συλλογη μου..
σου εχω και εγω ενα μικρο δωρο..
τωρα που θα μεινεις με την πεθερα σου εκει στο κεραστινι .
θα πας με αυτο το χαρτι σε ενα ιντερνετ καφε και θα το δωσεις εκει και να πεις να με βρει να με διαβασεις γαμος μεσα στη φυλακη να σου το τυπωσει να το εχεις να μας διαβαζεις...
αυριο χαραματα θα σου το κανω αναρτηση θα ειναι στον αερα για σας το ελαχιστο δωρο μου...
την τραβηξα λιγο παραπερα και της ειπα..
για μενα τα πολλα λογια δεν λενε τιποτα για μενα μονο οι πραξεις μετρανε..
παρε αυτη την εφημεριδα δεν εχω φακελο βαλτη στη τσαντα σου και οταν θα εισαι μονη σου θα την ανοιξεις και μην πεις σε κανεναν τιποτα..
τωρα  γραψε μια αφιερωση μεσα στο βιβλιο και θα το παρω συντροφισσα..
εδω γελασε ..
σου ειπα δεν ξερω καλα γραμματα δεν ξερω να γραφω καλα μου ειπε..

το ξερω ειδα τα γραμματα σου που εστελνες στον ηλια..
πεσε την αφιερωση και θα τη γραψω εγω της ειπα..
  ευχομαι και εσυ ελευθερος να εισαι και ολα τα παιδια εδω μεσα και καλη λευτερια..
  και το συντομοτερο διπλος..
θα κρατησω και θα γραψω το πρωτο..
γιατι το δευτερο που ειπες διπλος ειναι καταρα..
χαμογελασαμε και εδω χωρισαμε...
φωναζοντας γεια σου συντροφισσα ...
συνεχιζεται ομως  η ομορφη μερα μας με γλεντι μικρο μεσα στο κελι μου  μεχρι τη νυχτα...
Ε!



 










Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου