Κυριακή 20 Μαΐου 2012

Μαγισσα μου Φευγω..

Μαγισσα μου..
μεσα στων ματιων μου τα ποτηρια σου σερβιρω για νερο το δακρυ μου..
και στων χειλιων μου εκει στην ακρη το ονομα σου ειναι χαραγμενο δυνατα..
το μονογραμμα σου μεσα στην καρδια μου χρυσοδενω σαν φυλακτο ..
υιοθετησα τον πονο και την λυπη την δικη σου ως την ακρη  μου..
και αν σε εχω γραψει εδω μεσα παντου στο μικρο μου χωρο τωρα φευγω..
και το ονομα σου που το λατρεψα στο ορκιζομαι δεν θα λεγω πια στον εαυτο μου..
και αν σου εγραψα πολλα στην καρδια μου μονο εσενα  λατρεψα..
δεν σου ζητησα ποτε τιποτα..
θεε μου ποσο στη ζωη μου ελαθεψα γιατι..?
τωρα σου φευγω και ας κλαιω καποια αλλη θα σε σβηση λατρεια μου..
θα ερθει μερα που θα λεγω πως ησουν η αδυναμια μου η μεγαλη..
και αν τα δυο μου χερια ανοιγω τωρα εχω αναγκη να αγκαλιασω μια χειμαιρα..
Μαγισσα μου και αν σε ποθω πολυ ναι θα φυγω στη ζωη θελω να κρατηθω ..
στην ανασα μου εκπνεει των ματιων σου των χειλιων σου η θυμηση σου τωρα..
μαζι με τα ομορφα σου λογια..
τελικη φορα ειναι ομως που με εμπνεει γιατι καποια λογια που μου ειπες με λυπησαν..
τωρα φευγω μια για παντα σου το λεγω στο υπογραφω σου το ορκιζομαι..
και αν ησουν δυοσμος και η μικρη μου γαρδενια εδω μεσα στο μικρο μου χωρο..
τωρα θα εισαι παρελθον που χωριζουμε..
ναι σου λεγω μαγισσα μου  σου φευγω..
Ε!

2 σχόλια: