Παρασκευή 18 Μαΐου 2012

Στεγνωσε το Μυαλο μου..

Καλη μου..
μεσα εδω στο μικρο μου χωρο..
χαρτια μολυβια στυλοι και πολιτικα βιβλια πεταγμενα ριγμενα σκορπια ειναι
πανω στο κρεβατι μου και πανω στο τραπεζι..
σαν μια εξαλλη συμφωνια μου μοιαζουν ..
και εγω σαν τρελλος  μαεστρος που  παιζω..
οπως τα βλεπω σκορπια..
εδω και εκει χαρτια τσαλακωμενα ειναι και αλλα με μανια πεταγμενα κατω στο εδαφος..
γραφτα μισοτελειωμενα πολλα και αλλα τοσα ετοιμα μεσα στο τετραδιο μου..
που ακομη το φως δεν ειδαν της αυγης..
δεν μπορω με τιποτα σημερα να βρω τις λεξεις που πρεπει να σου γραψω..
κανω παλι το σταυρο μου πανω μου..
και χαραζω σταυρο μεσα στο τετραδιο μου πανω στη σελιδα σου που θελω να σου γραψω..
και να παρω απο εκει δυναμη σκεψη και μελανι για να σου γραψω..
και να σου πω οτι στεγνωσε το μυαλο μου αφου τα λογια μου και η ψυχη μου ειναι ολο μεσα στην πικρα μου.
στεγνωσε η σκεψη μου αφου ειμαι διχως ελπιδα και τα ονειρα μου ειναι χαμενα..
αφου πονο καημο εχω στα στηθεια μου που δεν λεει να κλεισει..
στεγνωσαν και τα ματια μου απο τα δακρυα μου που τις σκεψεις μου δεν μπορουν..
να μου δροσισουν...
Ε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου