Πέμπτη 19 Απριλίου 2012

Το Ε! ψιλον Ειναι σε Αδεια...!!

φιλες μου και φιλοι...
 Οι προσευχες μου επιασαν τοπο..
Ελεησε ο Κυριος μου.. και περνω αδεια ...
  Ετσι το αγαπημενο μου μπολγκ εδω..
  Αλλα και  σε ολα τα αγαπημενα μου σαιτ..
θα ειναι για λιγες μερες κλειστο λογω αδειας..
  το- Το Νυχτολουλουδο..  της νυχτας εδω στο αγαπημενο μου μπλογκ για λιγες μερες θα γινει αγριολουλουδο της ημερας..
  η- Πολυτελεια  εκει στο αγαπημενο μου σαιτ θα γινει ανταρα.. εξω εκει στο κοσμο του..
  ο- Σ'αγαπω δεν ειναι ψεμα..
στο μικρο καλο μου σαιτ θα γινει αληθεια.. γατα μου..και θα το δεις..και ας το νομιζεις ψεμα..
  ο- Sex οικοδομος.. στο αγαπημενο μου σαιτ θα γινει χλιδανεργος..μεσα στην κριση..
  ο- Nαρκισσος Hot.. στο αγαπημενο μου σαιτ θα γινει ναρκισσος στα αληθεια αυτη  τη φορα πραγματικος και καυτος..
 ο- Ερωτας Αλητης ..  στο καλο μου σαιτ θα αλητεψει για λιγες μονο μερες εκει εξω μονος του..και στη γειτονια σας..
 ο-Δεν εχω που να παω.. στο ομορφο μου σαιτ αυτη τη φορα εχει που να παει για λιγο.. θα κανει και παλι την τρελλα του θα ερθει να σε βρει εκει πανω μαγισσα μου..
 ο Ναρκισσος  στο μικρο καλο νεο σαιτ μου θα γινει  αληθινος. ουτε λουλουδι ουτε μυθος για λιγες μονο μερες..
  Φιλες μου και φιλοι...
 Περνω αδεια και επιτελους θα πεταξω απο πανω μου αυτη τη φορμα μου ..
και τα σπορτεξ μου..
  Να ντυθω και εγω λιγο σαν ανθρωπος..
και να αναπνευσω αερα ζωης.. οξυγονο χαρας ας ειναι και καυσαεριο εκει εξω..
   Μου φτανει να βγω εξω ..
 Εχω να βγω απο τις αρχες δεκεμβρη..
  Ευχομαι σε ολους εσας καλα να περασετε θα σας εχω στην ακρη της σκεψεως μου παντα..
  θα γυρισω συντομα κοντα σας με εμπειριες απο την εξω ζωη μου...
ολες οι μερες μου θα ειναι ταπεινες εκει εξω και οχι σκοτωστρα...
αφου καλιασε η κηδεια του αγαπημενου μου φιλου.. Δημητρη..
πιστευω να προλαβω να ειμαι εκει να τον χαιρετησω για τελευταια φορα..
  Ευχομαι και πιστευω να περασω  καπως καλα.. !
  Σας χαιρετω ολους ..
το Ε! εψιλον σας..
Ε!

 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου