Τετάρτη 11 Απριλίου 2012

Στο Μυστικο Σου Δειπνο..

 ,,Λαβατε Φαγετε..,,
ειπες Κυριε και εγω ξερεις μονο εσυ που ειμαι μονος πονω και θρηνω..
  Κυριε σημερα στο Μυστικο σου Δειπνο καλεσε με το εχω αναγκη μεσα μου..
  Εχω αναγκη τοσο απο την στοργη σου..
  Απο τον αρτο τον δικος σου .. και απο το Κρασι σου..
   Απο το Παναγιο σου χερι  Απο την ευχη σου..
  Ειπες ..,,Λαβατε Φαγετε..,,
και εγω ειμουν τοσο μακρυα σου..
μα τωρα που ειμαι εδω και πονω σε αναζητω      Κυριε μου..
θελω μεσα στους δωδεκα να μπω στην συντροφια σου σημερα..
  Το κοκκινο Μαντηλι πως να το αγγιξω..??
  Το Σωμα σου ! Το Αιμα σου..!
θελω να γευθω..
  Να πιω απο το μελι της ψυχης σου..
 Εγω ο αμαρτωλος να εξαγνισθω...
 θα ερθω το Θειο βλεμμα Σου να αγγιξω στο Ξυλο του Σταυρου να γαντζωθω..
και σαν τοξο την ψυχη μου να λυγισω και  δακρυα καυτα αχνιστα στα ποδια σου να ριξω..
  Και ευθυς ο αμαρτωλος ν' αναστηθω..
 Καλεσε με Κυριε να ερθω σε εχω αναγκη σημερα που εδω μεσα μονος μου πονω...
καλεσε με Χριστε μου..
Ε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου