Δευτέρα 9 Απριλίου 2012

Ηθελα τα Μεγαλα τα Σπουδαια..

ισως και να ειναι λαθος μου που
με κανονες και στοχους  φυλακισα τα ορια μου
ακομα και τον ιδιο μου τον εαυτο..
μια με τα ,,πρεπει,, μια με τα ,,απαγορευεται..,,
μικρυνα τωρα αλογισα χωρις να θελω τη ζωη μου.
ηθελα να ειμαι στις κορυφες στα ψηλα..
και οχι ποτε κατω στα χαμηλα..
ηθελα τον εαυτο μου μοναχικο και εξερευνητη..
σε ολα μεσα να ειμαι..
ηθελα παντα το ποτηρι μου να ειναι γεματο και
οχι μισοαδειο..
ομως συνεχισα να πορευομαι και με πολλους που
ποτε δεν τους πιστευα..
ηθελα να ζησω το σημερα  αλλα δεν εβρισκα το
καιρο.
γιατι σχεδιαζα το αυριο μου..
ηθελα να ζησω την ζωη μου οπως την ειχα ονειρευτει μεσα μου..
ηθελα τα μεγαλα και τα σπουδαια στη ζωη μου
γιατι πιστευα πως ημουνα φιαγμενος
για ολα αυτα..
ομως τωρα με τα λαθη μου τα μεγαλα και τα
σπουδαια δεν ηρθαν..
ετσι ξοδευψα το χρονο μου χωρις να κανω
κατι για τη ζωη μου..
γιατι πιστεψα στο κοσμο των απατηλων ονειρων.
τωρα μονο οι ενοχες με γεμιζουν ολα μου
τα βραδυα..
αφου την ιστορια μου κανεις δεν την γνωριζει...
Ε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου