Κυριακή 11 Μαρτίου 2012

Γδυσου Θελω να σου Μιλησω...

καλη μου φιλη..
δεν αγαπαω πια αυτο το ομορφο σου στομα με τα τελεια τοξα των χειλιων σου..
,,γιατι τα ιδια του τα λογια που μιλουσε το απομυθοποιησαν..,,
δεν αγαπαω πια αυτα τα υπεροχα ματια σου με την αγνη διαφανεια τους..
,,γιατι το ιδιο τους το βλεμμα που με κοιταζε τα απομακρυνε..,,
εχω παψει να αγαπαω αυτα τα χερια σου με τα υπεροχα δακτυλα σου..
,, γιατι το ιδιο τους αγγιγμα δεν την αγγιζει πια την επνευση μου..,,
δεν αγαπαω πια το ομορφο σου φορεμα που εζωγραφιζε το αντιφεγγισμα σου..
,, γιατι απο την ιδια την ολοσωμη του ανεση λειπει η αγωνια του εντυπωσιασμου μου..,,
δεν αγαπαω πια τα πλουσια ομορφα μαλλια σου που ατιθασα τους ομως σου πολιορκουσαν..
,,γιατι το ιδιο τους το νεο χτενισμα μου απαγορευει να χαιδεψω το αρωμα τους..,,
δεν αγαπαω πια τον τροπο που κρατουσες το τσιγαρο με τις δηθεν μικροενοχες..
,,γιατι ο ιδιος τους ο βλαβερος καπνος βουρκωνει με δακρυα τεχνητα τα ματια σου..,,
δεν αγαπαω πια το κορμι σου το λυγερο που φανταζε αερινο και υδατινο..
,, γιατι η ιδια του η οπτικη αφη διολου δεν εμεινε κρυφη για εξερευνηση..,,
εχω παψει να αγαπω το πως γραφαμε τοτε με νοημα και οι δυο μας..
,,γιατι πισω απο τα ομορφα γραφτα μας εχει εξατμιστει η αυθεντικη γραφη μας..,,
δεν αγαπαω τωρα πια φιλη μου τον τροπο που με κοιταζες στα κρυφα και εγω στα φανερα..
,,γιατι τωρα το κοιταγμα μας δεν δινει χωρο στην ανυπομονησια για υστερα..,,
και τελος..
τιποτα πια δεν αγαπω απο αυτα και ακομα χιλια και μυρια και πολλα και αμετρητα και αλλα..
,,γιατι τις ιδιες τους τις τοσες αναμνησεις μας στην ρωτα μου την τωρινη δεν θελεις εσυ να θυμασαι..,,
καλη μου φιλη..
και ομως εσενα σ'αγαπαω οπως τοτε που η α-λογη μου αντιφαση περιτρανα ερμηνευεται..
με το ιδιο το γιατι που απο μονο του απανταει..
με την αληθεια την πικρη μεσα της..
ειλικρινα..!!
Ε!

1 σχόλιο: