Τρίτη 21 Φεβρουαρίου 2012

ο Ηλιος μου...

.πρωι πρωι σημερα..
ειδα οτι ειναι ωραια μερα και βγηκα για ηλιο..
διπλοκλειδωσα μονος μου την πορτα στην χθεσινη μου θλιψη και την πικρα μου..
τις χαιρετησα σαν τελευταιον ασπασμο..
και εκλεισα ερμητικα την πορτα μου.
βγηκα εξω στο προαυλιο σαν ελευθερος και περπατουσα...
εξω μονος μου στο ηλιο..
ελευθερος απο βαρος ενιωθα..
δεν εχω βαρος ουτε στην ψυχη μου ουτε στο νου μου.
μηδε στους ωμους και στα χερια μου..
τραβω την στρατα του ηλιου μου..
και μονο για αμυνα εχω το χαμογελο μου..
καθομαι και μετρω τις ακτινες του οσο μπορω να τις κοιτω..
και ζεστενομαι απο τη λαμψη του..
ατερμονο στα χειλη μου εχω ενα τραγουδι και το σιγοτραγουδω..
κοιταζοντας τωρα τον ουρανο μου βλεπω τα πουλια .. ποσο θαθελα να τα μοιασω ετσι οπως πετουν μπροστα μου..
και αν λαμπει ο ηλιος και με ζεσταινει εδω με τις ωρες που τον κοιτω..
μονο επιδερμικα με καιει..
το φως του και η θερμη στην ψυχη μου δεν μπορει να μπει..
και αν ο κοσμος μου εκει εξω ειναι αλλοιωτικος..
ο ηλιος μου  γλυκοχαραζει μεσα μου...
και αν ειναι χαρακωμενο το προσωπο μου... και βεβαρημενη η πλατη μου..
και αν ειναι τσακισμενο το πεισμα μου και απογοητευμενη η ελπιδα μου..
και μελαγχολικο το βλεμμα μου εδω πανω. την  αγωνιστικοτητα μου  δεν την αφηνω..
τωρα μονος κοιταζοντας τον ηλιο μου ζωγραφιζω την εικονα μου. και ανασυρω τις θυμησες τους παθους για τη ζωη μου..
δαμαζω σημερα απο εδω τον ηλιο μου και ταξιδευω στον ηλιο του ονειρου μου...
Ε!

2 σχόλια:

  1. ουφ!..

    Ετσι αξΖΕΙ η ΖΩΗ...

    χωρις βαρος..
    με φτερα από υλικο Ονειρων!!

    ;-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλη μου φιλη..
    φορεσα τον ηλιο μου σημερα κατασαρκα..
    μερα καλη που ηταν..
    και με ονειρα ..
    οπως κανουμε ολοι μας..
    σε ευχαριστω που περασες απο εδω..
    γλυκο βραδυ να εχεις..
    την καλησπερα μου σου στελνω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή