Σάββατο 11 Φεβρουαρίου 2012

Με εχεις Ξετρελανει...

.  μικρη καλη μου φιλη..
ηρθες σαν ανεμος και εδωσες πνοη στην πνοη μου.
και γεμισες με ζωντανια την ολη μου ζωη..
εισαι μαγισσα που δεν πιανεσαι..
εισαι ανεμος που δεν φαινεσαι...
αχ! και να μπορουσες να με παρασυρεις κοντα σου εκει  που εισαι.
θυμαμαι ειρθες σαν ηλιακτιδα εδω στο γριζο της ζωης μου και μου εδωσες ζωη...
γεμισες με φως το μελλον μου..
και εδωσες ελπιδα στα ονειρα μου..
αχ! και να ηταν πραγματικοτητα .. τιποτα  αλλο δεν σου λεω...
μαγισσα μου..
θελω παλι να διαπερασει το σωμα μου η ορμη του ανεμου σου..
να παρασυρει καθε φθαρτο και αχρηστο που ειναι εδω κοντα μου..
και με το ηλιοβασιλεμα να αγαλιασει η σκεψη μου και η καρδια μου..
να μαλακωσουν θελω οι πονοι της ψυχης μου..
το δε φεγγαρι να μου φερει το παθος για ζωη και να φωλιασει μεσα μου ξανα..
και το πρωι στο ξεφωτο του ηλιου η μερα να με βρει γεματο υγεια και χαρα..
μαγισσα μου εισαι ανεμος και ..
με εχεις ξετρελανει..
Ε!
υγ. διψω.. θελω να γραψω.. δεν εχω τετραδιο.. ακουει κανεις..??

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου