Σάββατο 21 Ιανουαρίου 2012

Παραμυθι..για τη Μικρη Μαγισσα....

.η νυχτα ηταν κατασκοτεινη..
αλλα περα μακρυα στον οριζοντα μπορουσα να δω κατι κοκκινα και πορτοκαλι συννεφα..
αυτο δεν ηταν καθολου ασυνηθιστο..
επιασα το μεγαλο μου σπαθι που ειχα στη ζωνη μου και τραβηξα τα χαλιναρια του αλογου μου..
που βγαζοντας ενα δυνατο χλιμιντρισμα.. σηκωθηκε για μια στιγμη στα πισω τα ποδια του..
και μετα μολις του εδωσε το συνθημα ξεχυθυκε καλπαζοντας στο δρομο..
που ανοιγοταν μπροστα του..
το καστρο του δρακου ξεχωριζε τρομερο και απειλητικο..
καταμαυρο μεσα στη νυχτα με τους μυτερους πυργους του που ορθωνονταν στις ακρες του..
τοτε μπηκα μεσα στην πυλη καλπαζοντας με δυναμη και παρασυροντας καθε εμποδιο που εβρισκα μπροστα μου..
εκει στη μεση του καστρου υπηρχε κατι που εμοιαζε με μεγαλη αρενα..
εκει με  περιμενε ο δρακος..
πρασινος κιτρινος και απο τα ρουθουνια του εβγαιναν κοκκινες φλογες..
σε αλλη περιπτωση θα ειχα παραλυσει απο το φοβο μου..
αλλα εκει διπλα στο δρακο υπηρχε ο λογος που με ειχε κανει να επαναλαβω ακομη μια φορα το παρατολμο επιχειρημα μου..
η μικρη καλη μου μαγισσα με τιςκαστανοξανθες μπουκλιτσες ηταν εκει δεμενη σε ενα πασσαλο.
διπλα στο τερας..
αυτο το θεαμα ηταν αρκετο να μου δωσει τη δυναμη που χρειαζομουν..
χωρις να σταματησω τον καλπασμο εβγαλα το σπαθι μου και επιτεθηκα στον κακο δρακο..
η μαχη ηταν σκληρη.. αλλα δεν κρατησε πολυ..
μετα απο λιγα λεπτα ο δρακος βρισκοταν στο χωμα ενω απο τα ρουθουνια του εβγαιναν καπνοι...
κατεβηκα απο το αλογο μου και εβαλα το σπαθι στη θεση μου..
η αγαπημενη μου μικρη μου μαγισσα..
με κοιταζε και στα ματια της εβλεπα αυτο που ακριβως που χρειαζομουν.
με δυο δρασκελειες βρεθηκα διπλα της..
και με μια κινηση εσπασα τα δεσμα της..
η αγαπημενη μου μικρη μαγισσα ..
επεσε στην αγκαλια μου και με φιλησε στο μαγουλο..αχ!
η στιγμη που περιμενα τοσο καιρο ειχε φτασει..
ετσι οπως την κρατουσα στην αγκαλια μου την κοιταξα στα ματια και γερνοντας προς το μερος της της εδωσα ενα φιλι!..
στο μαγουλο σμακ!!
μετα ανεβηκαμε στο αλογο μου και φυγαμε...
για να ζησουν αυτοι καλα και εμεις καλυτερα...!!
και να πω οτι..
η τυχη χαμογελα στις γελαστες καρδιες..!!
Ε!

1 σχόλιο: