Κυριακή 1 Ιανουαρίου 2012

Καλη Χρονια Αγαπημενο μου Μπλογκ

καλη χρονια !!
σε ολη την παρεα...
καλη χρονια!!
στο αγαπημενο μου  μπλογκ
καλη χρονια..!!
σε ολους του φιλους..
φιλοι μου ...   ευχομαι η καινουργια μας χρονια.
να φερει παλι το χαμογελο στα χειλη μας..
να ζεστανει τις παγωμενες καρδιες ολων μας..
και να χαρισει σε αυτους που αγωνιζονται..
τη ζωη που τους αξιζει....
επισης
και εσυ καινουργιε χρονε που ειρθες..
ευχομαι να μπορεσεις..
δικους μου φιλους  που αγαπω..!!
να μην του στεναχωρισεις..
επισης..
και εσυ καλη μου φιλη..
οτι καλο φανταστηκες ..
και δεν το ειχεις περυσι..
και ο καθε ποθος της καρδιας σου..
να ερθει με το νεο ετος...
και τελος..
καλη χρονια..  χωρις αφεντικα.. μπορουμε και μονοι μας...
καλη αγωνιστικη χρονια με δυναμη και αλληλεγυη και νεους αγωνες λαικης εξουσιας..
και ανυπακουης..
θα τα καταφερουμε  το χρωσταμε  στο μελλον και στα παιδιας σας..
το 2012 ευχομαι να ειναι η χρονια των  μεγαλων ανατροπων..


την καλημερα μου..!!!

καλη χρονια...!!!
Ε!

1 σχόλιο:

  1. Καλή χρονιά Νυχτολούλουδο. Ό, τι καλύτερο εύχομαι παρά τις αντιξοότητες των ημερών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή