Κυριακή 11 Δεκεμβρίου 2011

Καρτες και Ευχες απο τη UNICEF

--Ανθρωποι  σκεψεις...
εικονες στιγμες αναμνησεις..
ονειρα χαμογελα  παντου και παντα..
..σε καθε γωνια.. σε καθε γειτονια..
Αυτες ειναι οι πρωτες υλες που κανουν το κοσμο να γυρναει..
και να μας ξαναγενναει εσαει..αυτες και μονο.!
και εμεις αυτες και μονο τις αξιες πρεπει να κρατησουμε μεσα μας..
για να μπορουμε να ξεχωριζουμε τι πραγματικα εχουμε αναγκη..
Αυτες εχουμε χρεος να τις μοιραστουμε με αυτους που αγαπαμε..
να τις γραψουμε να τις στειλουμε να τις πουμε..
να τις κρατησουμε μακρυα απο προκατασκευασμενες και στειρωμενες απο ονειρα εποχες..
Πρεπει να σωσουμε αυτο που ειμαστε και αυτο που νιωθουμε..
Πρεπει να δωσουμε οτι καλυτερο εχουμε..
Πρεπει να στειλουμε ενα μηνυμα αγαπης και αισιοδοξιας απο πορτα σε πορτα απο σπιτι σε σπιτι απο καρδια σε καρδια..!
ξεκινωντας απο τωρα.!
φιλοι μου και φιλες στειλτε τις ευχες σας...
με καρτες  UNICEF.
και μην ξεχναμε  οτι ειναι..
Παγκοσμια μερα του παιδιου σημερα..
αγοραζοντας καρτες  UNICEF μπορουμε να βοηθησουμε πολλα παιδια.
στη καρδια και στο χερι μας ειναι ολοι να προσφερουμε.. και να ανταλλαξουμε καρτες και ευχες ..
ενισχυοντας εμπρακτα τον αγωνα εναντια στην παιδικη θνησιμοτητα τη βια και την εκμεταλλευση....
Γιατι η UNICEF  σωζει ζωες...!!
Ε!

2 σχόλια:

  1. Σε λίγο θα ενταχθούμε κι εμείς
    στα προγράμματα της Unicef, υπεροχε φίλε μου!!!


    Καλημέρα με Παιδικό ακομη Χαμόγελο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πεστο ψεματα..
    ετσι οπως πανε τα πραγματα..
    και εγω το ιδιο λεω...

    σε ευχαριστω που περασες φιλη μου..
    την καλησπερα μου..
    φιλι..!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή