Πέμπτη 1 Δεκεμβρίου 2011

γιορτη μελισσοκομων σημερα.. θυμαμαι..!!

---
φιλες μου και φιλοι..
σημερα 1η δεκεμβρη που ειναι..
γιορταζει ο αγιος φιλαρετος ο ελεημων...
προστατης των μελισσοκομων..
θυμαμαι οταν ημουν μικρος εκει στο μεσολογγι στο χωραφι μας που ειχαμε τα μελισσια ..
ο πατερας μου και εγω βαζαμε εικονες μικρες του αγιου κοντα στο μελισσι..
αλλα και καπου καπου μεσα στην κυψελη..
για να εχουμε σοδεια πολυ..
αυτο γινοταν καθε χρονο στην γιορτη του..
και οταν η σοδεια ηταν πολυ μοιραζε στη γειτονια μας..
και καθε χρονο στη γιορτη του αγιου πηγαιναμε στην εκκλησια να τον δοξασουμε τον αγιο μας....
και να παρουμε την ευχη του..

και μετα στα μελισσια μας χωρις να δουλεψουμε.
ηταν μερα του αγιου μας..
την θυμαμαι παντα αυτη την 1η δεκεμβρη ..
και το εχω γραψει στο αρχειο μου για να την θυμαμαι παντα...
και σημερα που την θυμηθηκα σας την μεταφερω..
οχι την καλοσυνη του πατερα μου..
αλλα την γιορτη του αγιου μας...
θυμαμαι ακομη που ο πατερας μου ελεγε ...
εχω 50.000 εργατες..
που δουλεβουν για μας..
και ο κοσμος δεν τον καταλαβενε τη ενοουσε ..
και χαμογελουσαμε μαζι..
ευχομαι και του χρονου να την θυμηθω και να την γραψω παλι..
χρονια πολλα σε  ολους τους μελισσοκομους..
και καλη σοδεια..
ευχομαι..
και καλο μηνα..
Ε!

1 σχόλιο: