Σάββατο 10 Δεκεμβρίου 2011

το τρενο φευγει στις 8....

το τρενο φευγει στις 8... ταξιδι για την κατερινη...
δεκεμβρης μηνας δε θα μεινει για να θυμαμαι τις 8...
τραγουδω ψιθυριστα και ολη μου η σκεψη γυριζει πισω εκει στην μικρη αδεια που ειχα..
εκει που ημουνα αυτες τις λιγες μερες μου. τωρα το τραγουδω με θλιψη στα ματια..
και με μικρες αλλαγες στα λογια ..
γιατι τωρα  φευγω απο αθηνα για πολυ βορεια...
γιατι πριν χαραξει η μερα πρεπει να ειμαι μεσα..
αληθεια τι περιεργη που ειναι η ζωη..
η ζωη μας..
γυριζω πισω σημερα εκει που ειναι η θεση μου..
με πικρα μεσα μου μεγαλη..
πηρα ομως μεγαλη χαρα στις λιγες μερες που ημουν εξω..
πηρα χαρα σαν ανθρωπος πινοντας χορευοντας και γελωντας ..
κοιτωντας  ξενα ματια και χαμογελα..
τωρα ομως ενα κενο και μια παγωνια μαζι με πικρα μεσα μου ταξιδευουν μαζι μου..
αναζητησα την ευτυχια σε ξενα προσωπα δεν την βρηκα .
περασα και καλα εστω και αυτες τις λιγες μερες της αδειας μου..
τωρα η επιστροφη μου μετραει μεσανυχτα  μαζι με το  φεγγαρι..
τα αισθηματα μου γεματα αντιθεσεις πλανησεις και φυγες προσπαθουν να στριμωχθουν σε λιγες γραμμες  μονο..
ακουω απο καποιο ραδιοφωνο να παιζει το τρενο φευγει στις 8... το αγαπημενο μου τραγουδι και εγω εδω..
αμεσως να γραψω.. και.
να συλλογιεμαι πως περασα και την αναγκη να γραψω κατι..
αναγκη να συμπληρωσω το κενο της στερησης μου που μου δημιουργει καθετι παλιο και γνωριμο..
χαρας που πηρα και πικρα που εχω τωρα που γυριζω πισω.
εκει να πληρωσω τα λαθη μου..
τα λαθη του μυαλου μου..
τωρα τα λογια μου αιωρουντα ατσαλα και αδεξια μεσα μου..
εχουν γινει κομποι που μοιαζουν με λογοκριμενα φυλλαδια..
γυριζοντας τωρα πισω εσβησαν τα ονειρα μου..
αλλα αυτο το βραδυ που ταξιδευω ειναι δικο μου.
ειναι η δικη μου στιγμη απελπισιας και πικρας μαζι που εχω..
αλλα και τις ομορφες μερες που περασα..
να τις θυμαμαι... και να λεω.
οτι οι καλες στιγμες δε σε περιμενουν..
η τις ζεις .. η σε προσπερνουν...
ταξιδι της επιστροφης σημερα μεσα στη νυχτα .. και εγω ολο παραπονα και πονο..
μεσα μου που γυριζω πισω..
πολλα τα θελω μου. αλλα ειναι αφωνα..
λιγα τα ονειρα μου.. αλλα δεν θελω να πω αλλα..
μυστικα στο φεγγαρι που συνταξιδευει μαζι μου..
γιατι ξερω δεν ειναι φιλος..
ειναι αλητης του ουρανου...
Ε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου