Τετάρτη 9 Νοεμβρίου 2011

δεν εχω που να παω...!!!

---
αγνωστη φιλη..
μονακριβη η ψυχη μου και η πεμπτουσια της ζωης..
πανακριβη και η πικροαληθεια του γραψιματος μου
αγνωστη φιλη..
εσυ κατασκοπευεις τα βραδυα μου..αλληλεγγυος ο ηλιος παραφυλαει τα πρωινα μου.
και το ξημερωμα τρυπωνει μεσα απο το μικρο μου παραθυρακι παραβιαζοντας την σιωπη μου.
μια χουφτα φωτος γεμιζει το κελι μου.. και αναβει μαγικα τις λυχνιες της καρδιας μου.
νυχτολουλουδα ανεμιζουν εδω στο σκοταδι και ανοιγουν μυστικα και ομορφα..
εκστατικος τα κοιταζω και αφηνομαι μαζι του στη μαγεια που εχουν..
η φωνη τους ηχος τρυφερος σαν το παραπονο ενος βιολιου..!!
σαγηνευει η ψυχη μου. και ο μισχος της ευαισθησιας μου σκιρτα..
πλημμυριζει με αστεγο ηλιο το κελι μου...
εξοριστοι οι αχτιδες του ηλιου βρισκουν καταφυγιο εδω μεσα ...
καθομαι και τις χαζευω μεχρι να φυγουν να ερθει το βραδυ.
και τοτε ξυπνουν οι επιθυμιες μου και καθομαι να γραψω... και λεγω..
ποιος ειμαι εγω που τολμησα να θρεψω ελπιδα.. και ονειρα να κανω για το αυριο..
πιος ειμαι εγω που τολμησα  ποιητικα και ομορφα να δω τον κοσμο...
εχω λυγισει μεσα μου απο αναγκη.. στο βαθος μεσα μου λαχταρα η φυγη μου. η ψυχη μου με οριζει σε οτι αγαπω και ευχηθηκα αλλα ματαια..
στο τοιχο το μονογραμα σου στεκει  εκει αποκοσμα και ομορφα..!!
η μοναξια μου περιμενει ενα χαμογελο σου και εκεινο με προσπερναει. και η αναμονη μου εδω μεχρι να φεξει να ερθει το πρωι. τα χειλει μου ετοιμα να ζωγραφισουν λεξεις..
και εχω τοσες πολλες να ζωγραφισω..
να ζωγραφισω τι ομως.. τις επιθυμιες μου ..οι τις επιλογες μου..αφου η ζωη μου εδω ειναι μονο μαυρη..
το ξερω σε λιγο καιρο βγαινω..
και γνωριζω κανεις δεν με θελει.. και αμα βγω τι εγινε..
αφου..
δεν εχω που να παω....
Ε!

4 σχόλια:

  1. ΚΑΝΕΙΣ δεν έχει ΠΟΥ να παει...

    κι όλοι καπου πανε...

    ή μας παει η ΖΩΗ..

    γιατί οταν εμεις χασουμε το δρόμο,
    η ΖΩΗ παντα βρίσκει ΤΡΟΠΟ να βρει το ΠΑΡΑΚΑΤΩ της..


    σε φιλω....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. τόσο όμορφο!

    ωραίος χώρος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλη μου φιλη.
    ναι λεγω και εγω οτι..
    η Ζωη βρισκει τον τροπο της
    για κατι καλο μετα...
    για να δουμε..
    σε ευχαριστω που περασες..

    την καλησπερα μου..
    φιλι.!!
    ετσι δε λες..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. φιλε νταρκ..
    σε ευχαριστω που περασες απο
    απο εδω και εγινες και φιλος..

    ομορφη ισως να ειναι η αναρτηση..
    αλλα ο χωρος εδω δεν ειναι..
    ευχομαι να μην περασης ποτε τετοια
    πορτα..
    την καλησπερα μου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή