Κυριακή 9 Οκτωβρίου 2011

ενοχοποιημενη η αληθεια ..!!!

.....
κυλυσε χθες το δακρυ  μου στην απεραντη σιγη..
της ανυποτακτης ψυχης μου. το μικρο μυστικο μου που κρυβει εδω το κελι..
στο καταρτι της ζωης  δεμενος ..  ψυχη μου πως αντεχεις την τοση αδικια που υπαρχει εδω.
τι λαθος μου πληρωνω να ηξερα το λογο  εγω που πατησα τον ορκο μου..
ενοχοποιημενη ειναι η αληθεια μου   και η κραυγη μου.ενοχοποιημενη και οι λυγμοι μου μεσα στη σιωπη μου.ενοχοποιημενοι και οι παραχαρακτες εδω μεσα που ειμαι της κλεμενης ισορροπιας..
τωρα ειναι πονος η αδρανεια για μια σταση ζωης ουτε και εγω ξερω...
μαγισσα μου..
θαθελα να αγκαλιασεις με μιας τις πληγες μου και να απαλυνεις τον πονο μου και συντομα να σταθω στα ποδια μου για να συνεχισω το ταξιδι μου μαζι σου..
δινοντας συνεχως μαχες με τον ευατο μου πιστευω πως θα ξεπερασω τα εμποδια μεχρι να ερθουν αλλα μεγαλυτερα οσο πλησιαζω τον σκοπο μου..
δεν απογοητευομαι διοτι το ταξιδι που κανω μεσα απο εδω μου δινει σοφια..
η συνεχης ασκηση της μνημης και τα ονειρα μου προς την ελευθερια μου θα μου φερει την γοητεια της νικης...
καθοδηγοντας  την ψυχη μου προς την αρετη.. και εμενα προς την ελευθερια μου..
προετοιμαζομαι  το περασμα μου στον θεικο ελευθερο κοσμο μου.. χαρι σε σενα μαγισσα μου..
φιλι.!
Ε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου