Κυριακή 30 Οκτωβρίου 2011

εισαι ενοχη...!!!

-------_
φωτια μου..
στη σκεψης μου τη φυλακη..
σε εχω φυλακισμενη...
που εχει μοναχα ενα κελι...
και αλλη καμμια δεν μπαινει..!!
φωτια μου...
εχθες βουτηξα τα χερια μου παλι στο μελανι..
της ψυχης μου..
και σε αγκαλιασσα..!!
ηθελα να αφησω τα αποτυπωματα μου..
πανω στο χαρτη του κορμιου σου...
αποψε τη νυχτα και πριν την αυγη.. θελω παλι
να ξαναερθεις.  σε προσμενω..
να σκορπισεις χαρα . να ξαναγινεις φωτια...
και την ευτυχια να μου φερεις..
σε καλω να ερθεις να απολογηθεις..
το μαυρο σου πενθιμο φουστανι  να ανοιξεις να φανουν οι σιωπες σου και..
οι πληγες σου που ο χρονος εκει πανω σου εχει κανει..
κανεις δεν θα φωναξει οτι εισαι ΕΝΟΧΗ..
γιατι εδω στου ισοβιτη το κελι..
τετοιες που ειναι οι πληγες σου..  εδω   φανταζουν  καλλη...
φωτια μου...
μεχρι να ερθεις.. στον τοιχο στο κελι.. ζωγραφισμενο και παλι με κοκκινο του παθους το ονομα σου εγραψα
χαραγμενο με αγαπη..
και διπλα ενα λουλουδι..
το πιο ομορφο για σενα..
Ε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου