Σάββατο 29 Οκτωβρίου 2011

γυμνο μου ονειρο..!!!

- - - - - - - - -.
φωτια μου...
αξιοποιησε αυτο το γραμμα και εγω θα ειμαι εδω να σε αγκαλιασω οταν θα ερθεις στο ραντεβου..
αξιολογησε το παθος μου και εδω ειμαι εδω να σε περιμενω να μην ταπεινωθει το ονειρο μας την νυχτα που θα σε επισκεφτει.
αξιοποιησε την ευκαιρια και εγω απο εδω μεσα θα βαλω τους κεραυνους να φωτισουν το δρομο σου οπως θα ερχεσαι κοντα μου..
αξιολογησε το μυνημα μου και εγω εδω θα κανω γιορτη το παθος μας που θα εισαι εδω μαζι μου...
αξιολογησε αυτη την ευκαιρια και εγω απο εδω θα βαλω τα αστρα να χορεψουν μεχρι το πρωι εξω απο το σπιτι σου για τη χαρα που θα μου δωσεις..
φωτια μου..
στο μικρο μου κελι συντροφια μου ειναι μονο ο πονος μου..
ελα εσυ να με παρηγορησεις..!!
μεσα στην καρδια μου υπαρχει η ευγενεια μου..
ελα εσυ να την εκτιμησεις...!!
στο κελι μου το μικρο κανει σταση το ονειρο..!!
ελα εσυ και μαζι να συνταξιδεψουμε..!!
φωτια μου..
ο δρομος της καρδιας μου ειναι ηθικος..
ελα και μονη σου να τον δεις..
η ψυχη μου ειναι φωτεινη..
ελα εσυ με την ποιηση σου να την τραγουδησεις..
οπως εσυ ξερεις..
το ονειρο της ζωη μου ειναι μεγαλο.
ελα να το ζησουμε μαζι..!!
φωτια μου..
φοβαμαι να σου πω ποσο σε ποθω..!! γιατι η καρδια μου ειναι φωτια και μπορει να καψει τα θελω σου που θα θελησουν να πεταξουν εδω κοντα μου..
φοβαμαι να σου πω τη λεξη σε ποθω..!! γιατι τα βλεματα μας ειναι καθημερινα και χαμογελαστα..
ελα σημερα και γεμισε με την γλυκια σου παρουσια το μικρο μου χωρο να παρω λιγο και παλι χαρα.
σε περιμενω ελα στο γυμνο μου ονειρο ξανα..!!!
Ε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου