Πέμπτη 27 Οκτωβρίου 2011

αποψε στιγμη σιωπης..

----
ομορφες λεξεις οι προχθεσινες που ειπαμε..
νοτισμενες με κοκκινο παθος...
τωρα μια μαυρη θλιψη με  αχνα τα δακρυα  μου  εχουν σκορπισει εδω πανω στο μαυρο πεπλο της νυχτας..
αποψε..
ο ανεμος του χειμωνα τυλιγει το σπιτι σου με την ανασα του και αποκοιμιζει τις σκεψεις  σου  που σε πληγωνουν..
για να με ονειρευτεις πιο καθαρα...
εγω εδω..-
δεν ποναω  δεν κρυωνω  δεν φοβαμαι μονο σε περιμενω γιατι ξερω πως εισαι καπου εδω στο σκοταδι μαζι μου..
σχεδον σε νοιωθω να με αγκαλιαζεις και εγω εδω θλιμμενος και αμιλητος..
να ζωγραφιζεις την αγαπη σου στο κορμι μου..
να μου αγγιζεις εκεινες τις ομορφες λεξεις που σου ειπα και να τις ζωντανευεις με την ανασα σου..
με το γελιο τη σκεψη το βλεμμα σου...
ηρθες λοιπον..
αποψε.. σκοτωσες το φοβο σου για παντα..
αποψε..
ειμαι για παντα δικο σου...
αποψε..
ξ
Ε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου