Πέμπτη 20 Οκτωβρίου 2011

γλυκο μου ονειρο..!!!

[ Επεξεργασία ]   [ Υποβολή περισσότερων ]   [ Διαγραφή ]


----
γλυκο μου ονειρο...
σε αποκαλω ονειρο γιατι ετσι σε εχω μεσα στη ψυχη μου.!!
εισαι ενα γλυκο ονειρο. μια θεια οπτασια που ξεφυγες απο τη σκηνη που ελιποτακτησες απο τα φωτα στης σκηνης εχθες για να ερθεις να πεσεις στην αγκαλια μου..
ειμαι ευτυχισμενος.!  πολυ ευτυχισμενος!
τα λογια σου ειναι για μενα ο μονος σκοπος υπαρξεως.
χωρις τα ομορφα σου λογια δεν θα υπηρχε κανενας λογος να περιφερω τον εαυτο μου εδω που βασιλευει η  παλιανθρωπια και η κακια..
μονο εσυ μαγισσα μου με τα φλογερα σου λογια και η ειλικρινης ψυχη μου δινει κουραγιο να αντεξω εδω μεσα.
αγαπημενη μου μαγισσα..
σου γραφω και θα σου γραφω παντα  οσα ποτε δεν εγραψα στη ζωη μου..
σου γραφω με τη θεια φλογα που ο δημιουργος του συμπαντος αναβει στα στηθη των ανδρων οταν τους προοριζει για κατι σπουδαιο. για κατι υπεροχο..
ναι ο θεος με προοριζει για κατι σπουδαιο για κατι υπεροχο.!!
και αυτο το υπεροχο ειναι το γραψιμο μου για σενα γλυκεια και λατρευτη υπαρξη..!!
μετα την παρασταση σου θα ειμαι εδω μονος μου περιμενοντας να απολαυσω το ομορφο βραδυ σου στη παρασταση που εδωσες..
να απολαυσω  τη καθε σου κινησι και καθε σου λεξη που ειπες και τον καθε σου αναστεναγμο..
δεν ερχομαι να σε δω για να μην σε στερησω απο τους θαυμαστες σου την ευτυχια να σου σφιξουν το χερι..
θα ειμαι εδω να περιμενω τα ομορφα σου λογια..
και τις ομορφες στιγμες σου που εζησες..
στην ομορφη παρασταση σου...
Ε!

1 σχόλιο: