Τετάρτη 19 Οκτωβρίου 2011

μαγεψε τους ολους σημερα..!!!

...μαγισσα μου...
ο χρονος μου εδω ειναι ενεργητικος   και η κινηση του κορμιου μου διαρκης. μενω εδω παντα μονος μου αλλα η σκεψη μου ειναι  οπου εισαι εσυ..
εδω η εκει παντα μονος μου ειμαι  μα κατι με διαπερνα και δεν μπορω να σε φθασω..
θα παω πιο κατω για να σε φτασω δεν αντεχω αλλο προσπαθω μαγισσα μου  πιστεψε με..
μονος μου πλαθομαι  απλωνομαι και ανοιγομαι να προλαβω τα ονειρα μου που καθομαι και χαρτογραφω.
αν μεινω στασιμος  συνθλιβεται το κορμι μου κατω απο το βαρος των πετρωμενων χαδιων και μαρμαρωμενων μελλων απο το δικο σου σωμα...

ξερω που εισαι σημερα το βραδυ η σκεψη μου ειναι εκει να σου δινει δυναμη στο ωραιο που γινεται αυτη τη βραδυα..
με τη σκεψη μου σταλμενη εκει περνω δυναμη να συνεχισω μονος μου οπως παντα να γραψω παλι αποψε για σενα....

και οταν ολα περασουν εκει και οταν ολα χαθουν εσυ θα λαμπεις σαν αστρο φωτεινο με αυτο το ωραιο που κανεις  αποψε...!!
αστρο φωτεινο θα εισαι γεματο απο την αγαπη μου. συντροφος στη σκεψη  σου αποψε οχι εραστης. φιλος καρδιακος να σου πλανευω την αισθηση και εσυ εκει να μαγευεις τον κοσμο με τα λογια σου..
και οταν ολα περασουν και οταν ολα χαθουν το φως σου θα με θαμπωνει οπως οταν σε πρωτοειδα που μου χαρισες το πρωτο σου γεια...!!
Ε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου