Παρασκευή 14 Οκτωβρίου 2011

βαλε χρωμα στη ζωη μου..!!!

----μικρη μου μαγισσα...
καμια φορα δεν χρειαζεται εικονες..
για να νοιωθει κανεις..!!! 
κλεισε τα ματια απλα και ακου..και οτι ειναι να δεις δεστο με τα ματια της ψυχης σου...
δεν υπαρχουν  πιο ομορφες εικονες απο αυτες που μπορει να φτιαξει η καρδια σου με συνδιασμο με το μυαλο και ολο αυτο προσωπικα το ονομαζω..
ψυχη..!!
τα πιο μεγαλα ονειρα τα κανεις οταν οι αλλοι σε ξεχνανε στις μοναξιας τα αποβραδα που οι σιωπες αδισταχτα σε χτυπανε..
τα πιο μεγαλα ονειρα ειναι ειναι οι στιγμες που οι αλλοι σου εχουν κλεψει και ζεις με τα υπολοιπα για να δεις τι σου εχουν καταστρεψει..
ομορφα λογια εχω ακουσει παρα πολλα.. δυστυχως ομως ουτε τα μισα δεν ανταποκρινονται στην αληθεια..
δεν θελω να ακουστω πεζος η να θεωρηθω αδικος αλλα προτιμω τις πραξεις..
οχι γιατι τα λογια δεν μου αρεσουν η δεν με ανεβαζουν ισα ισα που μου δινεις δυναμη εδω μεσα ..
η προσγειωση ομως ειναι που με  πληγωνει και τοτε το συναισθημα μου ειναι που πονω...
τωρα ομως που ειμαι μονος σου λεω ελα και βαλε χρωμα στη ζωη μου..
γιατι ξερω αποψε η σκεψη σου δεν ειναι τιποτα αλλο απο ενα ολοφωτο φεγγαρι  φλογερο και μεταξενιο παιχνιδιαρικο και θλιμμενο..
ενα φεγγαρι αποψε που μου λιγοστευει  την σκεψη μου..
αφου ξερεις μονο  με τα ματια σου μπορεις να καταλαβεις τα ομορφα  λογια της καρδιας μου..
μπορει τα ματια να μην μιλανε αλλα εκφραζουνε   αυτα που νοιωθεις..
ελα και βαλε χρωμα στη ζωη μου και θα δεις τα ονειρα σου...!!!
Ε!

2 σχόλια:

  1. ωχ....
    συγνώμη......

    Τρέχοντας
    πάτησα κατά λάθος
    μέσα στη λακούβα
    όπου μαζεύτηκε το νερό της βροχής
    και η λάσπη πιτσίλισε τριγύρω...
    κατακόκκινη!!!!!

    Ξεβάφουν τα φτηνά μου υφάσματα...
    αλλά ΠΟΤΕ η Ύλη δεν ήταν η .... ταυτότητά μας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. προσεχε μην πεσεις την αλλη
    φορα φιλη μου...
    μεσα και παθεις ζημια..!!

    σε ευχαριστω που περασες απο εδω..!!
    την καλημερα μου..!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή