Τρίτη 11 Οκτωβρίου 2011

τι ονειρο αυτο και αποψε...!!

.....
τι ονειρο και αυτο αποψε..
μια βαθια κινηματογραφικη χαρα ενσωματωθηκε μεσα μου μολις σε ειδα ντυμενη στα κιτρινα με εκεινο το αναλαφρο  μοβ στα χειλη σου..
σε ειδα που ειρθες εδω. ειδα να καθεσαι κοντα μου διπλα μου κυκλωμενη απο την ευπρεπεια της μοναξιας μου..
πανεμορφη..  ανταμωσαμε και παλι..
σου φιλησα το χερι με γλυκυτητα και ανταπεδωσες με εκεινο το φεξιμο των μαυρων σου ματιων.
χορεψαμε σε ξεφρενο ρυθμο τον ανεμοστοβιλο του ερωτα.. και οταν σου μιλουσα στο σιγα ηταν πανω μου απλωμενα τα μαλλια σου..
σε πηρα απο τη μεση ζωντανευοντας εικονες μεσα μου και ενα παραμιλητο σκιαγραφουσε το αιωνιο της αγαπης σου..
το στιγμιαιο αγγιμα του κορμιου σου ριγη για μενα μεσα μου προσπαθωντας να μη στο δειξω..
κραυγαλεες οι φωνες και τα σκιρτηματα που ειχα μεσα μου...
ηλεκτρικες εκρηξεις συνταραζαν  το κορμι μου ..
η χαρα μου ηρθε ανεπαντεχνα και καθως τα κυματα αναταραχτηκαν μεσα μου προβαλες εσυ ενα τροπο που μονο εσυ κατεχεις..
απροετοιμαστος εγω δεν αντεξα τον κλονισμο και εσυ δοθηκες στον αμετανοητο ερωτα..
ετσι σε εκλεισα μεσα στο ονειρο μου..
και μετα ολα ηταν κοκκινα του παθους και μαβι πυρινες εκκωφαντικες οι εκρηξεις μας στο ανεμελο πυρωμα της σαρκας..  χαυνωμα εκπυρσοκροτικο το κορμι σου..
πυρπολημενες οι αισθησεις μας παραλυουν στο μικρο εδω κελι μου την κρυα νυχτα...
οταν εφυγες ενας κρυος αερας ειρθε και διασαφανιζε το περασμα σου..
αναψα τσιγαρο  και καθομουν να αναλογιζομαι εκθαμβος την ομορφια σου που ειρθε και με κυκλωσε προσπαθωντας να σε κρατησω και αλλο στη σκεψη μου χωρις να φυγαδευω μεσα μου καθε δισταγμο..
τωρα το κελι μου ουρανιο φως ειναι παντου απλωμενο το βλεπω και χαμογελο.  ειρθες και εδωσες φως παντου ...η κραυγη μου χαρουμενη σκιζει τη νυχτα εδω πανω που ειμαι και ενα ομορφο φως απο σενα μαγισσα μου πλανιεται  εδω μεσα  οταν εφυγες...
αυτο το αρωμα σου παντα θα το θυμαμαι..
σου δινω παλι ραντεβου με τα ματια μου κλειστα για μια καινουργια εκπληξη να με περιμενει....
και με μια ευχη υποσχεση απο εσενα να ξαναερθεις...
Ε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου