Πέμπτη 6 Οκτωβρίου 2011

χαρισε μου την ψυχη σου..!!!

μαγισσα μου...
ελα και χαρισε μου την ψυχη  σου..!!
χαρισε την μου  διπλωμενη στο ομορφο μεταξι της σκεψης σου.
ειναι διαφανα τα φτερα της και δεν πρεπει να πεταξει μακρυα χωρις εμενα..
θα σβησει θα χαθει στο φθινοπωρινο αγερα γιατι δεν την εμαθες  ποτε σου στα  αληθεια να ειναι δυνατη  και να αντεχει..
χαρισε μου την ψυχη σου και θα την προσεχω δεν θα αφησω τιποτα να ταραξει τον γαληνιο υπνο της στην ψυχρη αγκαλια του χειμωνα...
δεν θα αφησω κανενα γελιο  να την ξυπνησει κανενα δακρυ κανενα  λυγμο να την πειραξει..
μονο την ευτυχια της  θα εχει οπως εσυ μου την εδωσες..
θα την εχω εδω χαρουμενη ασφαλης ευτυχισμενη απο λεξεις και ελπιδες...
δεν θα πονεσεις μην φοβασαι.. δεν θα φωναξεις ουτε θα κλαψεις  ποτε πια..
δε θα νοιωσεις τιποτα.. μοναχα αυτο τιποτα αλλο μοναχα χαρισε μου την ψυχη σου....
και στο ορκιζομαι μαγισσα μου δεν θα παθει τιποτα..
Ε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου