Παρασκευή 19 Αυγούστου 2011

ΓΡΑΦΩ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩΣΩ ΔΥΝΑΜΗ ΣΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ...


γραφω  τη δικη μου μαρτυρια..
για πολλους λογους..  ισως για να αποδειξω οτι δεν θα καταθεσω ευκολα  τα οπλα.
ισως γιατι  ξερω οτι καπου εκει εξω  ειναι η δικη μου σωτηρια..
ειναι και ενας τροπος  να βοηθησω  και τα αλλα παιδια εδω μεσα  που δεν ξερουν  πως να αντιμετωπισουν  παρομοιες καταστασεις..
παλεψα πολυ να παρμεινω σωστος ανθρωπος εδω μεσα και να μην παρασυρθω απο τους αλλους που ολο λαθη ειναι..
προσπαθω να παραμεινω ενα κοινωνικο ατομο και οχι επιθετικος..
δεν επαψα να ανοιγω την καρδια μου  και να ελπιζω  οτι καποτε και συντομα  θα φυγω απο εδω μεσα..
και θα βρω  μια σωστη φιλη και μια ζεστη αγαπη..
η ζωη  ειναι ομορφη αρκει να μαθεις να χαμογελας..
να κρυβεις τον πονο σου και να δημιουργεις  ονειρα για να μπορεσεις να συνεχισεις..
αν μεινω να ζω με τον φοβο  να λυπαμαι τον εαυτο μου να πιστευω οτι ειμαι κατωτερος η ανικανος  τοτε βαδιζω στην καταστροφη..
καταφερα να τους νικησω  και να πιστεψω στον εαυτο μου.  και ας ειχα χαθει στην αυτολυπηση τοσο καιρο εδω μεσα..
εμαθα να ελεγχω τα αισθηματα μου  τον πονο μου τον εαυτο μου και να χαμογελω παντα..
εμαθα οταν πεφτω  να ξανασηκωνομαι διχως ομως να το βαζω κατω..
δεν θα τους κανω το χατηρι να γινω ενα τιποτα  οπως θελουν οι εδω οι αλητες..
εχω μαθει και λεγω οτι πιστευεις γινεται..
και δινω προσοχη σε οτι ονειρευομαι..αν ονειρευτεις ασχημα αυτα θα βγουν..
πιστευω στις ικανοτητες μου και ας μου λενε οι αλητες το αντιθετο..
δεν κρυβω την αληθεια απο τον εαυτο μου.δεν κρατω τιποτα μεσα μου..
γραφω  για αυτα και σας μιλω για αυτα που νιωθω..
και ολα αυτα τα γραφω για να δωσω πιο πολυ δυναμη στον ευατο μου..
θελω να κανω μια καινουργια αρχη.. ποτε ομως δεν θα μπορεσω να συγχωρεσω το κακο που μου εκαναν..
οι πληγες μενουν για παντα..
και τελος οσο ζω  δεν θα παψω να ελπιζω  και να χαμογελω στη ζωη  μου...!!!
πιστευω στον εαυτο  μου και θα νικησω...!!!!
Ε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου