Σάββατο 20 Αυγούστου 2011

...ΓΥΡΙΣΕ....

μικρη καλη μου φιλη...
ψυχουλα μου...
σε  ονειρευτικα ολη τη νυχτα..  σου γραφω πρωι  πρωι..αρχιζοντας ετσι την ημερα μου  ελπιζω να παρω κουραγιο και να κανω υπομονη  για να σε περιμενω να γυρισεις πισω και να μου γραψεις..
ψυχη μου και ζωη μου  γυρισε σε θελω.
αν μπορουσες να εβλεπες ποσο.!
αν ηξερες ποσο  υποφερω  για τα λαθη του χαρακτηρα μου θα με λυποσουν..
σου υποσχομαι  να κανω καθε προσπαθεια  για να γινω ανταξιος σου..
σε κοιταζα χθες το βραδυ..
ησουνα τοσο   ωραια!!
ειχες κατι που εμοιαζε σαν αγγελικο  στη μορφη σου..
ποσο σε θελω...
πως θα ηθελες να εξαγορασω..  σαν τι θα ζηταγες  απο μενα  για να εξαγορασω  ενα σφαλμα που δεν ηταν δικο μου αλλα της ψυχης μου.

μιλησε μου και θα δεχτω οτι τιμωρια μου πεις αρκει αυτη να μην σημαινει το θανατο  της φυγης σου..
ολα τα παντα θα τα υποστω..
αρκει να ερθεις παλι και να μου γραψεις..
θελω να ειμαι ευτυχισμενος εδω μεσα και να μην πεθανω απο την ντροπη  τη θλιψη και το σφαλμα μου..
σε ολη μου τη ζωη θα εχω  το αισθημα και θα θυμαμαι το καθε  γραμμα  την καθε συλλαβη  την καθε λεξι  που αποτελουν  το θαυμασιο ποιημα σου..

φοβαμαι οτι παντα θα ειναι ετσι αν εξακολουθεις να αντιστεκεσαι στον εαυτο σου και απο τη γενναιοδωρια σου να θελεις  την ευτυχια σου  στη δυστυχια μου..

νομιζω  πια οτι ξερεις καλα την καθε μου σκεψη μου για σενα και γνωριζεις πια τοσο το βαθος της καρδιας μου ωστε δεν εχω  παρα να την αφησω να μιληση  απο μονη της..
ηθελα τοσο πολυ να σε εβλεπα..
θαρρεις πως εχω ενα μηνα να σε δω..!!
ψυχουλα μου.. δεν εχω τιποτα αλλο να σου  πω...
δεν εχω  τιποτα αλλο εξω εκτος απο εσενα..
 δεν εχω τιποτα αλλο να σου πω.. παρα μοναχα τουτο....
γυρισε....!!!

Ε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου