Τρίτη 16 Αυγούστου 2011

ΒΛΕΠΟΝΤΑΣ ΕΣΕΝΑ...

μικρη καλη μου φιλη...
νομιζω πως εφθασα  με σενα στα ορια  της τρελας..
δεν καταφερνω να γραψω οπως θελω  στη σειρα αυτα που θελω  αν δεν παρεμβαλλεσσαι  εσυ στη σκεψη μου..
και η σκεψη μου  δεν καταδεχεται  σε τιποτα αλλο  να αφιερωθει  εκτος απο εσενα..
το θελω... δεν το θελω...
η φαντασια μου σε οδηγει  κοντα σου..
σε αγκαλιαζω  παλι  σε φιλω  σε χαιδολογω  χιλια ερωτικα  καμωματα αναπαραγω.
και με  καταλαμβανουν πραγματικα..
οσο για την καρδια μου   εχεις εγκατασταθει  εκει και μαλιστα για τα καλα..
στην καρδια μου  κυριως ειναι  που εχω την γοητευτικη  σου αισθηση...
αχ..θεε μου.. τι θα απογινω  αν μου στερησεις  εντελως τα λογικα μου..??
δεν ειναι ζωη αυτη  που περνω εδω μεσα..
πιστεψε με δεν ειμουν ποτε ετσι..
ειρθες και μου εχεις κατασπαραξει  τα παντα..
νιωθω ανοητος και ευτυχης  οταν σε σκεφτομαι..
εισαι ενα πανεμορφο ονειρο  οπου δεν θελω να σε χασω..
νοιωθω  μια υπεροχη φρικτη  κατασταση...
ειμαι εξουθενωμενος απο ερωτα...
νοιωθω  το παθος μου για σενα  μεσα απο καθε μου πορο..  ζω μονο απο ερωτα...  και για τον ερωτα...
αλλα ειναι και αδικο να βλεπω τον εαυτο μου  σε τετοιο χαλι..καταναλωμενο  απο τη λυπη  και μπλεγμενο σε πεπλα  αραχνης  αδιαφανη..
εχω λυπη  που ειμαι εδω  μεσα.
ω! μικρη καλη μου φιλη..
δεν εχεις ιδεα τη περνω.. παιρνω  στα χερια μου  αυτο που μου εγραψες  σε εχω μπροστα μου  σου μιλω  σαν να εισαι μπροστα μου..
σε κοιταζω  οπως εκανα και εχθες   πανεμορφη εκπληκτικα  πανεμορφη....
χθες  ολη  τη βραδυα ελεγα στον ευατο μου να τον πεισω  ειναι  ......
αχ! ουτε του παραδεισου  οι αγγελοι  δεν ειναι τοσο μακαριοι οσο ειμουν εχθες  εγω...

Ε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου