Τρίτη 19 Ιουλίου 2011

ΠΕΡΙΜΕΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΥΓΗ...!!!

μικρη καλη μου φιλη...
    σε  λιγο ξημερωνει. η ωρα  δεν περναει με τιποτα. παλι τα ιδια. παλι  βρεθηκαμε  εσυ να κοιμασαι  και εγω  εδω  κοντα στο μικρο  μου παραθυρο  να κοιτω τη νυχτα  καπνιζοντας ορθιος ακουμπισμενος στον τοιχο.
  περιμενω να φυγει η νυχτα να ερθει η αυγη.
μου αρεσει  οταν χαραζει  να την βλεπω  καθομαι και περιμενω  τον ηλιο  να βγη  και με τις αχτιδες του  να ζεστανει την ψυχη μου.
   η ωρα περασε..
  η  νυχτα εφυγε σιγα σιγα στην αγκαλια  της καινουργιας  μερας οπως πεθαινει  και η σκεψη μου για  σενα..
   ακουω  και νοιωθω τον κρυο πρωινο αερα  που ερχεται επανω μου απο τις χαραμαδες  του μικρου μου παραθυρου.
  και εγω εδω να περιμενω να δω την αυγη..
  καθομαι και σκεφτομαι  τα λαθη μου που με οδηγησαν εδω.
τωρα ομως που εχω καταλαβη τα δυσκολα  εβαλα μυαλο ετσι νομιζω..
  στο φως της αυγης  ανατελουν  και οι σκεψεις μου.  μια καινουργια  μερα ξημερωνει και μια νυχτα πια χανεται  σιγα  σιγα χωρις να βιαζεται.
  ξερει αυτη το μετα  χωρις να  νοιαζεται  το πριν.
  ναι σε ζηλευω που εσυ κοιμασαι σε  μαλακαδα  με το πουπουλενιο σου σκεπασμα  και εγω πανω σε κατι ταβλες  με μια μονο κουβερτα  και το μπουφαν μου για σκεπασμα..
καθομαι ακομη στο μικρο μου παραθυρακι μου. ο αερας δεν σταματησε  νομιζω πως δυναμωσε  και κτυπαει στο προσωπο μου..
  και εγω εδω να περιμενω  να δω την αυγη   να χαραζει..
  σε λιγο  θα φανει  η καινουργια μερα και πιστευω  να ερθει  μονο  με ευχαριστες  στιγμες..
  και εγω σκεφτομαι εσενα αγνωστη φιλη  μου τι εισαι..??
  πολλα  μεσα στα λιγα μου..στη γριζα ζωη μου..
  στροφη  πανω στην ευθεια μου... 
  σκεψη  μεσα στο μυαλο μου..
  χτυπος  μεσα στην καρδια μου...
  χαμογελο  στο πικραμενο  προσωπο μου..
  και ολα αυτα ειναι λιγα  απο οσα μου εδωσες στο τοσο λιγο που ειρθες στη ζωη μου..
  τωρα που σε ειχα αναγκη..
και με βοηθησες   μου εκανες  καλο  περισσοτερο απο οτι εσυ νομιζεις οτι ξερεις..
  ξερω θα γινεις  και εσυ μια αναμνηση  που με κανει πιστεψεμε  να λυπαμαι..
  να  πονω..  και να χαιρομαι..!!!
  λυπαμαι που δεν θελεις να εισαι πλεον  αλλο κοντα μου...
  ψυχουλα μου μην λυπασαι  σε καταλαβαινω..
  μου εμεινε ο σταυρος  που εκανα στον τοιχο μου για σενα  και αυτο μου φτανει πολυ...!!!!
Ε!

2 σχόλια:

  1. Μου εμεινε ο Σταυρός που χαραξα στο στηθος για Σενα...
    να ενωνει τα τσακρα μου με ΣΕΝΑ.....

    ροη μου ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ....ΕΣΥ...


    φιλί...σφραγίδα αιματος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αγνωστη φιλη σε ευχαριστω για το
    ομορφο σου σχολιο...
    ενα σχολιο με περιεχομενο...
    να περνας μου δινεις δυναμη..
    να το θυμασαι..
    ενα γλυκο βραδυ σου ευχομαι..!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή