Δευτέρα 11 Ιουλίου 2011

ΜΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΑΓΑΠΗ..!!!

Δεν  ξερω  πως να αρχισω  ειναι η πρωτη  φορα  που γραφω  γραμμα  για καποια γυναικα.
δεν μπορω να καταλαβω  γιατι εχω αυτη την εντονη επιθυμια.  Ισως ειναι το πρωτο μου
καρδιοχτυπι..
μερικες  φορες που σε κοιτω στη φωτογραφια  στα ματια  βλεπω  ενα κοσμο  γεματο
αγαπη  χωρις μισος  χωρις κακια  χωρις περιφρονηση.
Εισαι η γυναικα  εισαι ο τυπος  που δεν μπορεις να προδωσεις  μια ψυχη  που σε αγαπα
αληθινα  ουτε μπορεις  να τον εκμεταλλευτεις μονο για το συμφερον σου..
Εχεις τρυφερα  και αληθινα  αισθηματα  που δεν μπορεις να πληγωσεις  τον αλλον..
Με  αλλα λογια  εισαι ο ανθρωπος  που ψαχνω απο καιρο  και τωρα που σε βρηκα  μου
ειναι δυσκολο να σε απαρνηθω.
Το  σιγουρο ειναι  πως δεν  ειναι μια  επιθυμια  για να ικανοποιησω τον εγωισμο μου.
ΟΧΙ..  Οταν υπαρχει  εγωισμος τοτε δεν υπαρχει  πραγματικη αγαπη  και σε  αυτη  την
περιπτωση ο εγωισμος  δεν χωραει..
Ισως  οταν με διαβασεις  ψυχουλα μου να μην δωσεις  δεκαρα  για αυτα που σσου γραφω
σημερα για σενα ομως  πιστεψε με  νιωθω  καποια  ικανοποιηση.
Ποτε δεν προκειται να ξεχασω  εκεινη  την συγκεκριμενη μερα  που χαρις σε αυτην
με αυτο που σου ζητησα για το μικρο μου γλεντι  να αλλαξαν ολα μεσα μου..
Εκεινη την μερα  που αρχισα να ζω  μονο για σενα και την αγαπη μας..
Μια αγαπη  που δεν ξερω  ποτε θα πραγματοποιηθει  λογω στη θεση που ειμαι σημερα.
Ισως  ολα  αυτα μπορει να ειναι  λογια της στιγμης  που τα νοιωθω  εντονα  και με εχουν
κυριευσει.
Μπορει μετα απο χρονικο διαστημα  να μην νιωθω  τιποτα για  σενα....
Ομως  ολοι ζουμε  το παρον   και οχι το μελλον..
Το μελλον  ειναι πολυ μακρια  απο το παρον  για αυτο ας  το ζησουμε  οσο πιο εντονα μπορουμε..
Και που ξερεις μπορει το μελλον  να γινει  δικο μας...!!!
Ε!


ΥΓ.αφιερωμενο σε μια ψυχη που ηρθε  στη ζωη μου..
σε μια ψυχη που ακουει στο ονομα   ΓΑΤΑ..!!!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου